Sunday, August 28, 2011

kenapa itu dan kenapa ini??

kenapa itu dan kenapa ini.. aku nak cakap kenapa aku buat macam tu dan ape yang korang pike pasal aku..

Statement: hari-hari aku dengar kau cite pasal boy.. (pirah..)
Tersurat: meyampah gile kowt.. gedikz lagi qira nie..
Tersirat: aku nak tolong korang tajamkan akal fikiran korang.. senang la siket.. aku da cite pengalaman aku .. x de la korang jadi cam aku t...


Statement: atie selalu x puas ati ngan aku kat kelas (atie...)
Tersurat: aku balazz balek la.. geram2..
Tersirat: aku nak kate yang kau comell bile marah.. tu aku selalu buat kau gerram.. ahakzz...


Statement: aku nangis kat cinema haritu .. (fareesya)
Tersurat: faree takowt..
Tersirat: aku bukan ape .. aku nak basahkan mate aku.. asyik kering jek. skali skale pe salah nye kan??



Statement: kau cerita pasal KEREK (ainul aliyah)
Tersurat: kau nampak marah tapi still tersenyum bila aku n faten giloo cite pasal die
Tersirat: cakap je la kau suke die.. hahaha.. aku da tau da perasaan kasih dan cinta yang membuak-buak kau tu.. hahahaa...


Statement: tolong la ajar aku math-qira  (syahirah)
Tersurat: aku lemah dalam subjek tu la syahirah...
Tersirat: aku nak menajamkan akal fikiran kau.. di samping tu boley la aku gelak-gelak ngan kau.. hilang siket stress aku.. paham-paham je la kau kalau gelak macam nak mati.. mane aku x minx kau ajarkan...



Statement: dini selalu tanye soalan yang x berapa nak soalan dalam kelas..(dini)
Tersurat: ish dini nie.. udah-udah la tu.. geram plak..
Tersirat: x pe dini.. aku suke.. sekurang-kurangnya  kau dah wat kelas tu berjalan dgn agak lme .. so mse yg seterunya akn terganggu.. dan mungkin KELAS SETRUSNYAAKAN TAMAT CEPAT.. HOORRAYYY..



Statement: kau nampak cantik (zuera)
Tersurat: kau n shawl nampak sepadan
Tersirat: kau memg putih.. aku nie da  la x puteh x lawa pulak tu.. jealous dgn ank cine nie...


Statement: kau nampk kurus la sekarang(yasmin)
Tersurat: memg pon.. die nmpk kurus n molek
Tersirat: kalau aku jumpa kau pon aku x tau nak cakap ape.. so kire greeting yang baik la tu kan?? lagipon seriously btol la.. hahaha...



Statement: aku x paham kenapa kau sanggop tggu adik kau yang tengah buat folio(hidayah)
Tersurat: baek nyer kau
Tersirat: nasib baek aku x de adek.. huh... haha


Statement: nanti raye datang umah aku (farha)
Tersurat: boleh la mengeratkan hubungan sillaturahim.. haha
Tersirat: agak-agak bape la duet raye kau nak bagi aku nie.. hehehe



Statement: rindu kat Ah Seng(najihah)
Tersurat: kucing kau amat manje.. lme kot.
Tersirat: aku da lme x pi umah kau .. x dpt jmpe kau.. tu yg bgi alasn rindu ah seng tu.. hahaha


Statement: rindu kau lah..(yanie)
Tersurat: da lme kite x rapat cam dulu kan??
Tersirat: rindu gile kowt.. rindu time kau suke sakat aku dulu.. hari-hari ade je story hot n gempak..


Statement: perangai kau sukar dijangka (safura)
Tersurat: sangat kelakar dalam kelas.. aku kadang-kadang x jangka ape yang kau nak buat..
Tersirat: born to be hot n sexy.. kite pena try kiss .. hahah,,, kelakar...



Statement: kenapa kau suke tido dalam kelas (nabila)
Tersurat: cakap je la kau x cukup tido kat hostel kan???
Tersirat: aku paham.. kau nak cikgu bagi kasih sayang lebih kat kau.. bile cikgu panggil name kau.. at least nampk la cikgu tu prihatin kat kau.. hahaha...



Statement: kenape kau suke laki yang pelik.. yang pendek la..(faten)
Tersurat: aku memg camtu.. kalau boleh lagi rendah dari aku.. hahah...
Tersirat: da kau x tanye.. aku pon x cakap la.. hehehe....












1 comment: